середа, 8 квітня 2020 р.

Д. Ламза: про роботу вчителя під час карантину
Автор: Дмитро Ламза, директор школи.
Сказати, що сьогодні важко, - це нічого не сказати.
Йдеться про роботу вчителя під час карантину.
Сьогодні педагоги стали акторами, режисерами, операторами, програмістами тощо. Раненько проснувшись, учитель біжить до комп'ютера, адже там, по ту сторону екрана, з нетерпінням чекає дітвора. А за спиною кожної дитини, як мінімум, двоє глядачів.
Розпочинається урок, але зробити тишу немає можливості, адже у кожній квартирі триває життя, члени родини на карантині, усі вдома, і кожен займається якоюсь особистою справою!

У такому режимі педагог проводить 5, 6, а може, і 7 уроків! Діти отримують знання, слухають пояснення вчителя, переглядаючи всі уроки за розкладом. А завдань багато! У роботі, у спілкуванні час пробігає швидко, діти стомлюються, їм хочеться якнайшвидше відпочити.
А що ж вчителі? А в них після обіду розпочинається робочий колапс!
Діти починають присилати домашні завдання, і кожен це робить тоді, коли йому зручно. Педагог все це перевіряє і оцінює роботи учнів. Увесь цей процес забирає дуже багато часу і сили. Особисто я засиджуюсь за комп'ютером до пізньої години, перевіряючи роботи дітей.
Думаєте, що на цьому завершується мій робочий день?
Ні! Я починаю підготовку до наступного дня: створюю презентації, складаю плани та систематизую свою педагогічну діяльність.
І так кожного дня!
Я вчитель інформатики, умію користуватися всіма сучасними технологіями, молодий, завзятий і теж СТОМЛЮЮСЬ!
Дорогі вчителі! Я схиляю перед Вами голову і щиро дякую, що сьогодні ми разом працюємо на благо наших дітей! Я прошу Вас триматися і віддавати свої знання дітям!
Ми з Вами не політики і не бізнесмени, ми з вами - архітектори людського життя!
Діти щасливі від того, що бачать вчителів, вони з нетерпінням чекають зустрічі з Вами.
Я вкотре намагаюсь достукатись до тих, хто має забезпечити умови для якісної роботи вчителя.
Шановні Любомиро Мандзій, Денисе Шмигаль, Володимире Зеленський, Владиславе Криклій, зверніть увагу на інтернет - покриття.
В учасників навчального процесу немає можливості постійно проплачувати трафік! Проведіть перемовини з інтернет - провайдерами та підпишіть угоди! Нам потрібно терміново створити спеціальний трафік для вчителів та учнів, або на час карантину звільняти від абонплати. Це важливо, адже у більшості людей немає можливості оплачувати ці послуги.
P.S. Робота з комп'ютером потребує багато здоров'я. Бережіть себе, будьте здоровими!
Залишайтеся вдома!




Немає коментарів:

Дописати коментар